WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Takatora Todo
Bonus costumes for Takatora Todo will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costumes for "Takatora Todo" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".