Visions of Mana - Mana Superstars Costume Set
This bundle allows you to enjoy dressing up with outfits of characters from the Mana series. Mana Superstars Costume Set Content: ■FINAL FANTASY ADVENTURE Sumo Outfit (Val) ■Secret of Mana Popoi Outfit (Julei) ■Trials of Mana Riesz Outfit (Careena) ■Legend of Mana Elazul Outfit (Morley) Lady Blackpearl Outfit (Palamena) *To enjoy this DLC content, you must have the Visions of Mana base game installed. *After downloading this product, they will become available in Main Menu > Gear/Skills > Gear > Appearance. *There is also a bundle product that contains this product. Please be careful to avoid making duplicate purchases. *To use this product, it must be updated to the latest version.