UNDYING Skin Pack - Series 1
We’re proud to present the Undying Cosmetic Skin Pack Series 1! This offering includes over 14 unique outfits for Cody and Angling to wear during the apocalypse. Download now to add a fresh and fun touch to Anling and Cody's challenging journey of survival! Cody and Anglings Outfits 1. Astronaut Suit: "Mom, are there zombies in space?" 2. Wasteland Suit: No matter which wasteland, you're ready to conquer it. 3. Pilot Suit: Hey, remember to fasten your seatbelt. 4. Basketball Fan West Suit: When fans support the West Division team, they’ll choose this one. 5. Basketball Fan East Suit: When fans support the East Division team, they’ll choose this one. 6. Pirate Suit: Courage, determination, and no seasickness — this is the motto. 7. Pro Hitman Suit: After Anling and Cody watch a classic movie and leave the cinema, they dress like this. 8. Contestant Suit: Faced with this life-or-death game, you choose to continue! 9. Deepsea Diver Suit: "There should be no zombies in the deep sea, right?" 10. Taoist Zombie Killer Suit: The irresistible mystical power from the East...! Anling Only Outfits 1. Future Cyborg Suit: "My life has not reached its end. I will be back!" 2. Giant Panda Suit: This fluffy cute creature... 3. Jurassic Suit: Compared to our world, isn't the Jurassic era easier for survival? 4. Revenge Suit: "Attack me, with everything you have." Cody Only Outfits 1. Sheriff Suit: Street criminals will all fall silent before you. 2. Dinosaur Onesie: Dressing up as a dinosaur to scare zombies... isn't that every child's dream? 3. Dragon Heirloom Suit: Hush, I'm about to start my "Dragon kicks"! 4. Shark Onesie: Since the popularity of the movie "Jaws," these sharks have been banned on the streets.