The Case of the Golden Idol: Lemurian Vampire
This content requires "The Case of the Golden Idol" in order to play. A LOST CIVILIZATION Follow the perilous journey of the Lemurian delegation to Monkey Paw Island in their search for riches and the truth about the legendary fountain of youth. Will their greed and curiosity be rewarded or does a dark fate await them? Unravel the truth of an ancient civilisation, lost in time through three brand new scenarios, filled with death, deceit, and ancient rituals. A HIDDEN TRUTH Investigate a new cast of characters to discover their motivations and darkest secrets. However, they will not give away their secrets easily. Prepare to push your deductive reasoning to its limit. CONNECT THE STORYLINE The Lemurian Vampire DLC connects the Spider of Lanka DLC directly to the main game. The only thing that stands in your way, is the mysterious Tower Dweller and its powerful Golden artifact.