Suicide Squad: Kill the Justice League - Digital Deluxe Edition Content
Jumping into the Digital Deluxe Edition unleashes even more mayhem with the Justice League Outfits for the Squad, 3 Notorious Weapons, 4 Weapon Dolls, 1 Battle Pass Token*, and 4 Color Swatches. *Battle Pass Token redeemable for Premium Battle Pass access (Seasons 1-4 battle passes, subject to availability). One Battle Pass available per season. WB Games may modify or discontinue online services with reasonable notice at any time.