STURM MILITARY 45
Sturm Military-45 is a polymer-framed, semi-automatic pistol. It uses a pre-tensioned striker firing system and is chambered in .45 ACP. The serialized part of the pistol is a steel chassis, which is fit to a glass-filled nylon frame.