Starlink: Battle for Atlas Digital Vantage Starship Pack
The Vantage Starship Pack includes the digital version of : - 1 Vantage Starship - 1 Fern Pilot - 1 Ice Mine Weapon Vantage Starship - Vantage is an extension of Fern’s inquisitive spirit, designed by top Expeditionary engineers to survive scientific treks into the wildest territory in Atlas. It can sustain its pilots for weeks with its top-of-the-line survival equipment. Fern Pilot - A survivalist and exo-biologist. Fern is passionate, intelligent, and spontaneous. She is endlessly fascinated by the unique forms of life in Atlas, and joins the Initiative for the chance to realize her dream of restoring her home to its natural state. Ice Mine Weapon - Originally developed as a deployment device for target practice discs, this launcher has been fitted with cryo-explosive ordnance that Freezes enemies in a wide radius.