Son of Crawmerax
Taking off for Wam Bam Island for some relaxation? Mayhem catches up with the Vault Hunters when Sir Hammerlock gets kidnapped by the terrible Son of Crawmerax in this fifth and final Headhunter Pack - save him with the help of Crazy Earl and pick up some souvenir heads and skins along the way. But watch out, Sparky Flynt is looking to heat things up and give you more than a sun burn.