Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Download the Free Bikes Pack 6 DLC and add two models to your garage! Unlike naked bikes with medium range sizes, Honda decided to stay faithful to the 650 cc engine. What the CB650F loses in terms of power it gains in agility and ease of movement. Streetfighter aspect and power output of 87 hp at 11,000 rpm, with maximum torque of 63 Nm at 8000 rpm. The most torturous winding roads are the CB 650F’s natural habitat! Known amongst fans as ""Tuono"", the RSV 1000 Tuono made its debut in 2002. With more of a street aspect to it than the supersport RSV Mille, this naked aimed to maintain a closeness between the two models. Thanks to the combination of the Mille’s main components and its extreme agility, the Tuono has earned a prominent place amongst high-performance nakeds. What are you waiting for? Download the free DLC and broaden your collection!"