Square Enix Ltd.Simulation
Treat yourself to a sweet clean-up! Muckingham’s Dessert Parlour is in a sticky situation after an unexpected visit from a rogue raccoon has left a lasting impression. Not just on the other patrons, but the counters, walls and ceilings too. Melt away goop by the scoopful and savour soft-serve satisfaction in the fifth instalment of The Muckingham Files. Restore the Dessert Parlour to its former knickerbocker-glory and indulge in a dirt-busting delicacy so good that you’ll want a second helping. About the Muckingham Files The Muckingham Files is a series of free Bonus Job updates that take you to never-before-seen places from the original universe of PowerWash Simulator, with new characters, locations and stories. Get to know more about your stomping ground and its inhabitants as the most in-demand power washer in town.