Pinchimono: The Videogame Demo
Help pinchimono to find his pizza through several levels in which you will meet great characters and face great challenges in this great Beat em up / button smash game. - Hit everything you find on your way, using these objects to increase your combo. - Experience a world where all the “Negas” characters come to life. - Challenging bosses and incredible battles await you. - Find the secret levels where much more difficult challenges and bosses with crazy moves await you. Enjoy this free demo.