NARAKA: BLADEPOINT - Deluxe DLC
Upgrade your game to earn Deluxe DLC rewards: -The Deluxe DLC contains: -Exclusive Spear Skin [White Viper] -Immortal Treasure*10 *You will receive your Immortal Treasure*10 2 hours after you start the game. *Exclusive items can not be purchased in-game.