Mafia III: Sign of the Times
Haunted by the murder of his surrogate family, Lincoln joins Father James at Sammy’s to find closure. But on their arrival, they collide with a deranged cult using sites of suffering and loss for human sacrifices and ritualistic horrors. With all-new vehicles, weapons, and investigative tools, Lincoln plunges deep into this dark world of drugs and violence to end the cult’s reign of terror and just maybe find his own kind of peace. IMPORTANT NOTICE: Sign of the Times is part of the Season Pass. If you own the Season Pass, you should not purchase Sign of the Times, as you already are entitled to it. HUMAN SACRIFICE The Ensanglante cult is hell-bent on restoring righteousness and order to New Bordeaux, which they believe can be accomplished through violent rituals. Using a hallucinogenic drug to bend its members to their will, the cult distorts their perception of reality and turns them into killers. INVESTIGATING RITUAL SITES Lincoln will use new investigation skills and tools to track and document the cult’s grisly practices through derelict locations across the city. His spec ops trained eye will crack their codes and uncover a base of operations hidden in an abandoned Sanitarium off the coast of New Bordeaux. NEW TACTICS AND TOYS The mysterious and violent practices of the Ensanglante cult will push Lincoln’s grip on reality to the brink. To stay one step ahead, he’ll need to employ the all-new slow-mo shooting combat technique and engage an expanded arsenal of weapons and vehicles. Defeating the Ensanglante cult would be a boon to the city, one that will reward Lincoln with unique and exclusive items. FROM THE ASHES Before the Marcanos burned it down, there was no better place for a drink in the Hollow than Sammy’s. With a bit of hard work, Lincoln will restore the bar to its former glory and make it a premier destination again.