Mafia III – Family Kick-Back
Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for! Building a criminal empire takes muscle and firepower. As the new boss in town, your new family is showing their loyalty with territory Kick-Back gifts to help you take down your enemies and own the city. The new mob of New Bordeaux is giving Lincoln Clay this collection of rides and weapons. Vito Scaletta, “The Throwback,” offers his classic tools of the trade, the Trench 1938 Submachine Gun in the trunk of his Smith Moray MX100. Cassandra, “The Voodoo Queen,” provides her own mystical brand of lethal equipment, a finely-tuned Lassiter Leopard with a Camo Sniper in the back seat. Thomas Burke, “The Anarchist,” understands that ‘if it’ll stop a gator, it’ll stop a man,” and that’s why he keeps his Gator Shotgun under the seat of his Berkley Stallion.