Lumberjack Muscle Quest
Play the Shape Up Lumberjack Training Quest to keep you moving through the winter. Want to tone those muscles after the holidays? Go head-to-head against the Lumberjack Champion in a push up contest. For (4) weeks, the Lumberjack will tone and build your core, leg and arm muscles with a mix of familiar Challenges and (2) exclusive workouts: Lumberjacked and Forest Trek. At the end of each week you will meet the Lumberjack high in the trees to test of your skills. As weeks progress, you will get to know the Champion: he will expound on his physical prowess, the wonders of nature and his love of maple syrup. But you will also be pushed to the limit in a battle of brawn!