Little Nightmares The Hideaway DLC
The Runaway Kid wakes up in the engine area of The Maw, a dark and grimy place populated by Nomes. Only by finding and rescuing these curious creatures can The Kid make his way out of The Maw; but where are all these Nomes coming from? What secrets are buried in their nest?