Krugermeier 2-2 Gun
The Krugermeier 2-2 pistol is an accurate, reliable stealth weapon with a built-in silencer. The Krugermeier 2-2 Gun is also available as part of the High Roller Pack, which is also included in the Suit and Gun Collection.