Hell Let Loose - Airborne M1942 Reinforced
Drop into the thick of the action with our latest Free DLC. This uniform showcases the historical changes the US Airborne had to make to their uniform due to the material lacking strength in key areas such as the elbows and knees. This downloadable content contains: M1942 Reinforced Uniform (Available to the US Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper and Spotter roles)