Hand of Fate
Beyond the thirteen gates at the end of the world, the game of life and death is played. Draw your cards, play your hand, and discover your fate. Hand of Fate is a hybrid roguelike/action-RPG/deck builder, in which the player builds a set of cards into a deck, which is then used to deal out the dungeon floors through which they adventure. Upon entering a combat, all of the cards the player has collected fly into their hands as fully modelled 3D assets, and combat begins.