Hamster Playground - Time Travelers Skin Pack
Begin an epic journey through time with the Time Travelers Hamster Set! Time to dress up like doctor and his little helper, right? Watch as your hamsters becomes a time-traveling adventurers, ready to explore the past, present, and future. This DLC contains a ready set of new costumes, as well as separate items for your hamster to dress up with other available elements.