Hamster Playground - Kawaii DLC
Domo Arigato, Mr. Hamsta! Kawaii is a new DLC pack for Hamster Playground - a pack of content that relates strongly to the land of cherry blossoms. This set will allow your hamsters to impersonate samurai, don kimono, etc. Put your hamsters in a good mood by decorating their home in a truly Asian style, Perform new tasks and do new work in an over-glamorous Japanese-referenced place. Kawaii DLC includes: New Japanese-style matching items for the hamster's home; Costumes that let you embody your Asian roots. Brand new quests with unique rewards; New jobs to do for your Hamsters.