Friends vs Friends: Wired Edition
A bundle to get you WIRED! Purchase the Wired Edition to get access to the base game of Friends vs Friends as well as the Wired Wrecks Premium Expansion. Fight your friends with zero consequences and complete quests to unlock exclusive cosmetic items, including character skins, weapon skins, and card backs!