First Time In Paris Collector's Edition
Join amateur travel blogger Kate Robinson and her daughter Nicole as they go on their first big business trip to save a Parisian hotel! A new Hidden Object adventure begins! Kate Robinson is an amateur travel blogger who's taking on her first big job—and it's in Paris! Join her and her daughter Nicole as they save the Hotel Hospitalité, all while making new friends and new memories in the City of Love! Explore lavishly illustrated and animated locations and help Kate save the Hotel Hospitalité!