Fable II - Knothole Island (Free)
Enhance your Fable II experience with this free downloadable content. Meet Gordon the submariner in the Bowerstone Market docks, where you’ll be showered with unique gifts from Knothole Island. You will also be able to check your standing in over 50 new Leaderboards on Lionhead.com. If you want to play co-op with a player who has already downloaded Fable II Knothole Island content, you will need to download the Fable II Knothole Island (Free) pack, To play the new quests and enjoy the complete Knothole Island co-op experience, both co-op players must download the Knothole Island (Premium) pack.