Brave Soldier - Invasion of Cyborgs
Become a one-man army against impossible odds in a run ’n gun extravaganza inspired by arcade action classics! Get ready to arm yourself to the teeth and save the world from a cyborg invasion! Brave Soldier – Invasion of Cyborgs is a side-scrolling run ’n gun action game that recalls the 2D pixel art style and tough-but-fair challenge of 16-bit and arcade classics. Take the role of a courageous commando as he stomps through 30 unique stages spanning jungles, snowfields, clifftops and more as he hunts down the mechanical menace that threatens mankind. Can you take the fight to big bad bosses to cut the invasion off at its source?