Aqua Moto Racing Utopia
Experience high speed and nerve-wrecking tension in a world of pure fun racing with powerful watercraft on waves so state-of-the-art you need to feel them to believe them. Explore and discover secret passages in dreamlike exotic locations like the Amazon, Tropics, Greece, and the Mangrove swamplands. Landing that perfect stunt in a narrow canal will surely put a smile on your face! Start a single-player career as a championship driver and use your growing skill and earnings to advance until you finally become world champion. Play online to build a reputation, or sit next to your friends with split-screen local action and laugh as you boost past them on the final stretch. Unlock powerful new watercraft and learn how to stunt like a champion in the Freestyle tournaments. Get Ready For The Most Intense Racing Experience Of Your Life!