Zombie Army 4: Occult Karl Outfit
With occult symbols shining on his deathly pale skin, something nasty flowing in his veins, and hollow eyes glimmering with an ominous light – you might say Karl’s had something of a glow-up, but you’d be dead wrong. This pack includes: - Occult Karl Outfit - 2 Hats for Karl (Occult Officer’s Cap + Steel Skull Mask)