Zombie Army 4: Nagant M1895 Pistol Bundle
Quieter and more powerful than a conventional revolver, the Nagant M1895 is an absolute beast. A personal favourite of Jun from her Night Ops days, this revolver is the rare combination of silent, deadly and lightweight! This Weapon Bundle contains; - The Nagant M1895 Pistol - 2 Charms (Jun’s Family Locket, Hero of China Medal) - 2 Bespoke Weapon Skins (Hammer and Sickle, Chinese Dragon)