Zombie Army 4: Josiah Detective Outfit
It’s been some time since Josiah saw his office door swing closed and the high heels of his last client echoed down the corridor. He hasn’t heard from her since the phones got cut off. He paces the same city streets as before, but now his favourite bars are closed and shuttered. Threatening figures still skulk in the alleyways, but these days they aren’t too good at answering questions… The case isn’t going well, but at this point it doesn’t matter – he’s got a whole new set of troubles. This pack includes: - Josiah Detective Outfit - 2 Hats for Josiah (Detective Fedora + Sunglasses)