Zombie Army 4: Grease Gun SMG Bundle
Did someone call for a power tool? A favourite of Shola, the Grease Gun is cheap, cheerful and drills into your enemies with rapid precision! How’s that for mechanical flair? This Weapon Bundle contains; - The Grease Gun SMG - 2 Charms (Survivor Brigade Badge, Monkey Wrench) - 2 Bespoke Weapon Skins (Scrap Metal, Drill)