Zombie Army 4: Desert Rat Shola Outfit
Shola sports khaki shorts and sandy accoutrements inspired by various British divisions, including the Desert Rats, famous for their role in the North African Campaign. It might seem like a recipe for a grazed knee but the shorts and rolled sleeves are perfect for the hellish climate… This pack includes: - Desert Rat Shola Outfit - 3 Hats for Shola (Desert Rat Cap, Desert Rat Beanie + Desert Rat Scarf)