Zombie Army 4: Crossbow Rifle Bundle
Deadly precision, steady aim! With satisfyingly powerful bolts, every impact from this crossbow rifle is going to send your foes reeling backwards, as they’re torn apart by lightning-fast arrows! This Weapon Bundle contains; - The Crossbow Rifle - 2 Charms (Helm, Rebellion Coin) - 2 Bespoke Weapon Skins (Toy, Ornate).