Zombie Army 4: Bloodsoaked Weapon Skins
Nobody ever said fighting the undead was a clean job. Apply a bloodsoaked look to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.