XIII A final Game of Tarot
How long can you play with Death? Death comes for everyone, and now it’s your turn — but you didn’t expect it to want to read your future. Play your cards the right way and keep your Karma balanced — the closer to zero, the better. Try to achieve the highest score possible in this Roguelike! Make effective use of the numerical relationships between the cards and their positions to keep the final sum as close to zero as possible. If you play well, you’ll earn money to buy magical coins that modify the cards on the board. Manage these resources wisely to get as far as you can — and beware of RNGesus. XIII: A Final Game of Tarot With Death is a casual game to get hypnotized by for a few hours — especially great for high-score lovers. Compete with your friends and try to survive until you reach your absolute limit! 80 hours? Nah! This is a short and simple game, but still lots of fun. For those looking for a special challenge, it can offer much more — push past the limits of Tarot and conquer the 23rd round.