WS - Monte Carlo (Rally Location)
With often varying conditions at each starting point (typically comprising of dry tarmac, wet tarmac, snow, and ice, sometimes all in a single stage of the rally), The Monte Carlo Rally will challenge every aspect of your driving ability, and push your driving skills to the limit.