WS - Ford Fiesta Rallycross (STARD)
The heavily modified Ford Fiesta Rallycross (STARD) returned in 2019 after a successful 2018 season. The car has a proven track record, and is a great platform for privateers. Pal Try competed in the car for the first time in 2019 at the Yas Marina Circuit in Abu Dhabi.