WS - Colin McRae: FLAT OUT Pack
"Relive the most iconic moments of a rally legend with the Colin McRae: FLAT OUT Pack, featuring; 40 challenging scenarios from three decades of Colin McRae’s career. 12 new breathtaking rally routes through Perth and Kinross, Scotland. Colin's SUBARU Impreza S4 Rally and the SUBARU Legacy RS."