Wreckfest Season Pass
Get access to the expanding world of Wreckfest for one neat bundle price. This Season Pass gives you: - 20 crazy and iconic new vehicles - 20 insane roof decorations - Car customization pack with new armor, rims and more All items will be released post launch of Wreckfest, over the course of 8 DLC packs.