"Woofpurr Earrings" Hunter layered armor piece
Hunt in style with this special layered armor! A Palamute on your left ear and a Palico on your right, just like your companions at your side during the hunt. Show the world that you don't need to pick a side when it comes to cats and dogs - you can love 'em all! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.