Where Winds Meet-Premium Battle Pass
In Where Winds Meet, purchase this item to unlock the Battle Pass Exclusive Appearance Reward, to claim all Elite Battle Pass benefits and instantly level up by 10. You will instantly claim exclusive rewards. During the Battle Pass period, you can enjoy the following benefits: carriable amount of Medicine+2, Equipment Bag capacity+18, required aspiration values for all equipment -10.