Welcome to Empyreum
IMPORTANT: This game supports local multiplayer for a maximum of two players only. Welcome to Empyreum, the video game that will transform your gaming experience into a fun-filled party for the whole family! This exciting cooperative party game for up to 2 players immerses you in the fascinating and wild universe of Hotel Empyreum. Imagine a place where action, strategy, and simulation intertwine in an amazing way. With characters like Tommy, the narcissistic influencer; Miriam, the desperate mother; Elisabeth, the fortunate girl; and Apolo, the depressed musician, you will embark on a unique journey in this enchanted place that takes away what they want the most. To recover it, they must work there, floor by floor until reaching the office of the director, Beatriz. Tasks range from making the bed or vacuuming to other hilarious jobs like taking care of alien babies, running away from ghosts, fumigating carnivorous plants, or feeding jelly to gummy bears – get ready to live unforgettable moments! Welcome to Empyreum offers a party experience like no other, bringing the best of party games to a unique setting: an enchanted hotel full of comical and improbable situations. Team coordination and communication are key to maintaining order and controlling the madness of this place, but remember, the customer is always right (even lazy sloths and candy-loving gummy bears)! Book your room for an individual experience or bring your friends to enjoy team action. Up to 2 players can immerse themselves in this world full of challenges and laughter, where the better the cooperation, the cleaner the rooms, and the happier the hosted customers. Do you like games that appeal to both children and adults alike? Look no further, because Welcome to Empyreum is the ultimate choice for experiencing unparalleled moments with your loved ones!