Wave Break Demo
Wave Break is the world's first skateBOATING game, inspired by arcade skateboarding classics. Grind, grab, kickflip and shoot your way through an explosive 80s crime-filled Miami Vice themed world. Enjoy an episodic single player campaign, ranked online multiplayer, multiple custom game modes, and an advanced park creator. From tropical beaches to frozen tundras, ride the waves and score the world's biggest combo with style.