WarriOrb: Prologue Demo
WarriOrb: Prologue is a free standalone demo for the action platformer WarriOrb. You play as a mighty demon trapped in an unlikely body. You will have to make your way through the ravaged world to regain your freedom and sanity. Along the way you will meet demons, giants, mutants and all sort of magical and crazy creatures.