Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
The Sisters of the Thorn are renowned as the handmaidens of Ariel, the life-giving Queen of Athel Loren, but there are those among them who court darker, malevolent powers. Reborn into their mystical ranks, Kerillian engages in battle with spell-craft and javelins, drawing upon nature’s splendour to invigorate and protect her allies. - Unleash the gifts of the Goddesses with two new weapon types: the Briar Javelin and the Deepwood Staff. - Embrace the Weave of Nature with a new unique talent tree. - Rejoice in Nature’s Glory with an exclusive character skin & new voice lines. - Wield the blessings of Cadai and Cytharai to empower and protect other heroes. - Change the appearance of your Sister of the Thorn with all new cosmetics Cosmetics included: 5 New Briar Javelin Illusions 5 New Deepwood Staff Illusions 4 New Hero Skin Color Variations 4 New Hats 3 New Portrait Frames 6 Exclusive Keep Paintings NOTE: When purchasing Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn Career you will receive 335 Shillings (in-game currency) to spend in the in-game store.