Warhammer: Vermintide 2 - Molten Soul
The Molten Soul collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Immolator's Casket hat and Blazing Soul Raiment skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Unchained career. About the cosmetics: Immolator’s Casket - Hat Some fury cannot be tamed, only caged. When the wizard is about her work, the air stinks of hot metal and seared flesh. Blazing Soul Raiment - Skin Even for Bright Wizards, this garb suggests the primary purpose is containment, rather than clothing.