Warhammer: Vermintide 2 - Karak Norn Hold-Keeper
The Karak Norn Hold-Keeper collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Gungasti hat and Valaya’s Hearthguard skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Ironbreaker career. About the cosmetics: Gungasti - Hat Redoubtable helm, named for the rare dwarfen musical instrument to which its horns owe strange similarity. Valaya's Hearthguard - Skin Gilded armour of a dawi ironbreaker who stands ever ready to defend his hearth and home.