Warhammer: Vermintide 2 - Flamboyant Sellsword
The Flamboyant Sellsword collection contains two premium cosmetics for Markus Kruber: Marshal Ludenwald’s Favourite Hat and Hellequin’s Raiment skin. The cosmetics can be used on Markus Kruber’s Mercenary career. About the cosmetics: Marshal Ludenwald's Favourite Hat - Hat Last seen in the vaults of the Emperor Karl-Franz himself. Kruber swears he doesn't know how it ended up in his quarters. Hellequin's Raiment - Skin Showy (if tattered) soldier's garb, commissioned from Guisaume of Parravon by an unknown mercenary captain.