Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
The Elithis Pilgrimage collection contains two premium cosmetics for Victor Salzpyre: the Beast-Hunter's Hat and Helhunten's Hauberk skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Witch Hunter Captain career. About the cosmetics: Beast-Hunter’s Hat - Hat Headgear of a templar well-accustomed to tracking down the accursed Children of Chaos, wherever they may hide. Helhunten's Hauberk - Skin Raiment of an (in)famous slayer of undead, Joseph von Helhunten. A man not to be crossed, be you unliving or no.