Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
The Sigmar's Prophet is a premium cosmetic collection containing a skin and hat for Victor Saltzpyre. The Sigmar's Prophet collection contains two premium cosmetics for Victor Salzpyre: the Ratechism Hat and Flagellant of the Twin-Tailed Comet skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Zealot career. About the cosmetics: Ratechism- Hat Belonging to an unofficial sect (with a single deluded member). He holds that Sigmar's will is clearly communicated through the squeaks of unmutated rats. Flagellant of the Twin-Tailed Comet - Skin Worn by one whose devotion to Sigmar and sanity are seldom questioned, though for different reasons.