Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Phoenix King's Bodyguard
The Phoenix King's Bodyguard is a premium cosmetic collection containing a skin and hat for Kerillian. The Phoenix King's Bodyguard collection contains two premium cosmetics for Kerillian: the Chracian Lion Helm hat and Chracian Valourguard skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Handmaiden career. About the cosmetics: Chracian Lion Helm - Hat Headgear of a White Lion of Chrace - renowned royal bodyguards of Ulthuan and peerless woods-walkers. Chracian Valourguard - Skin Garb of a White Lion guardian in service to the fabled prince Temakador. Nice lad, so I hear.